[vc_row][vc_column][vc_column_text]
هدف:
سر ممیزان کیفیت توانایی برنامه ریزی، مدیریت، اجرا و گزارش دهی یک ممیزی درون و یا برون سازمانی را دارند.
دراین دوره روش شناخت فرآیند ممیزی شخص ثالث سیستم مدیریت کیفیت ISO 9001ویرایش سال 2015 از دیدگاه آخرین استاندارد ممیزی سیستمهای مدیریت ISO19011:2011، کاربرد PDCA و ضرورتهای بهبود مداوم در فرآیند ممیزی، ایجاد قابلیت ممیزی اثربخش در سیستمهای مدیریت کیفیت، الزامات صلاحیت ارزیابی ممیزین آموزش داده می شود.
محتوای دوره:
- اصول و مبانی کیفیت و روند تغییر نیاز و فرهنگ اجتماعی و تاریخچه آن
- بررسی الزامات استاندارد ISO 9001ویرایش سال 2015
- شناخت آخرین استاندارد ممیزی سیستمهای مدیریت ISO19011:2011
- آشنایی با اصول ممیزی، مدیریت ممیزی و کاربرد چرخه PDCA در مدیریت ممیزی
- روش انجام یک ممیزی اعم از تعریف اهداف ، برنامه ریزی، سازماندهی و تعیین و تامین منابع ، اجرا و گزارش دهی.
- اهداف، گستره، برنامه و سوابق مورد نیاز یک ممیزی
- اصول و مراحل برنامهریزی ممیزی و آماده سازی ممیزی
- پایش و بازنگری یک برنامه ممیزی به عنوان الزام جدید و بهبوددهنده فرایند
- اجرا و هدایت تیم ممیزی، جمعآوری اطلاعات و روانشناسی ممیزی
- جمعبندی اطلاعات، شناخت موارد عدم انطباق و نگرش به علل ریشهای عدم انطباقها
- پیگیری عدم انطباقهای ممیزی و اقدامات اصلاحی
- صلاحیت و سیستم ارزیابی ممیزین، الزامات حفظ و بهبود صلاحیت ممیزین
- آشنایی با ضوابط بینالمللی ممیزی شخص ثالث و استانداردهای راهنما ISO suide 62,66
- آشنایی با مراحل ثبت ممیزین و سر ممیزین سیستمهای مدیریت کیفیت
قابل استفاده برای :
نمایندگان مدیریت در کیفیت، ممیزین داخلی سیستم مدیریت کیفیت، اعضای دفاتر بهبود و تضمین کیفیت
پیش نیاز :آشنایی با سیستم مدیریت کیفیت و ممیزی داخلی سیستم
مدت دوره :5روز
کارگاه آموزشی :دارد
گواهینامه :ASYS IRAN – ESPAIN
قیمت دوره :
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_empty_space height=”120px”][/vc_column][/vc_row]