سرممیزی سیستم مدیریت کیفیت ISO 9001:2015 (براساس استاندارد ISO 19011:2011)

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

هدف:
سر ممیزان کیفیت توانایی برنامه ریزی، مدیریت، اجرا و گزارش دهی یک ممیزی درون و یا برون سازمانی را دارند.
دراین دوره روش شناخت‌ فرآیند ممیزی شخص ثالث سیستم مدیریت کیفیت ISO 9001ویرایش سال 2015 از دیدگاه آخرین استاندارد ممیزی سیستم‌های مدیریت ISO19011:2011، کاربرد PDCA و ضرورتهای بهبود مداوم در‌ فرآیند ممیزی، ایجاد قابلیت ممیزی اثربخش در سیستم‌های مدیریت کیفیت، الزامات صلاحیت ارزیابی ممیزین آموزش داده می شود.

محتوای دوره:

  • اصول و مبانی کیفیت و روند تغییر نیاز و فرهنگ اجتماعی و تاریخچه آن
  • بررسی الزامات استاندارد ISO 9001ویرایش سال 2015
  • شناخت آخرین استاندارد ممیزی سیستم‌های مدیریت ISO19011:2011
  • آشنایی با اصول ممیزی، مدیریت ممیزی و کاربرد چرخه PDCA در مدیریت ممیزی
  • روش انجام یک ممیزی اعم از تعریف اهداف ، برنامه ریزی، سازماندهی و تعیین و تامین منابع ، اجرا و گزارش دهی.
  • اهداف، گستره، برنامه و سوابق مورد نیاز یک ممیزی
  • اصول و مراحل برنامه‌ریزی ممیزی و آماده سازی ممیزی
  • پایش و بازنگری یک برنامه ممیزی به عنوان الزام جدید و بهبوددهنده فرایند
  • اجرا و هدایت تیم ممیزی، جمع‌آوری اطلاعات و روانشناسی ممیزی
  • جمع‌بندی اطلاعات، شناخت موارد عدم انطباق و نگرش به علل ریشه‌ای عدم انطباق‌ها
  • پیگیری عدم انطباق‌های ممیزی و اقدامات اصلاحی
  • صلاحیت و سیستم ارزیابی ممیزین، الزامات حفظ و بهبود صلاحیت ممیزین
  • آشنایی با ضوابط بین‌المللی ممیزی شخص ثالث و استانداردهای راهنما ISO suide 62,66
  • آشنایی با مراحل ثبت ممیزین و سر ممیزین سیستم‌های مدیریت کیفیت

    قابل استفاده برای :
    نمایندگان مدیریت در کیفیت، ممیزین داخلی سیستم مدیریت کیفیت، اعضای دفاتر بهبود و تضمین کیفیت
    پیش نیاز :آشنایی با سیستم مدیریت کیفیت و ممیزی داخلی سیستم
    مدت دوره :5روز
    کارگاه آموزشی :دارد
    گواهینامه :ASYS IRAN – ESPAIN
    قیمت دوره :

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_empty_space height=”120px”][/vc_column][/vc_row]