مدیریت شکایت مشتریان مشتریان بر مبنای مشتری مداری بر اساس سیستم AS14-006 ) ISO10002:2004)

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

نام دوره: مدیریت شکایت مشتریان بر مبنای مشتری مداری بر اساس سیستم  ISO 10002:2004 
کد دوره: ( AS14-006 ) 
هدف: استقرار سیستم های مدیریت و رسیدگی به شکایت مشتریان در جهت مشتری مداری
محتوای دوره:

  • مفاهیم مشتری مداری
  • چگونگی جمع آوری شکایت مشتریان
  • نگرشی به سیستم ها مدیریت در ارتباط با مشتریان
  • آشنایی با مبانی استاندارد مدیریت شکایت مشتریان
  • برنامه ریزی سازمان دهی رسیدگی به شکایت مشتریان
  • طراحی فرم های رسیدگی به شکایت مشتریان
  • جمع آوری نهایی شکایت مشتریان و نحوه مدیریت و رسیدگی به آنها

قابل استفاده برای:
مدیران و کارشناسان فروش،مدیران و کارشناسان بازرگانی و تدارکات،نمایندگان مدیریت
پیش نیاز: آشنایی مقدماتی با سیستم های مدیریت کیفیت،آشنایی اولیه با مدیریت فروش
دوره های مرتبط: ارزیابی رضایت مشتریان،مدیریت فروش  CRM
مدت دوره: 2روز
کارگاه آموزشی: دارد
نوع گواهینامه: ASYS   IRAN- SPAIN        مرتبط با دوره
حداکثر ظرفیت:20 نفر
هزینه ثبت نام برای هر نفر:

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_empty_space height=”120px”][/vc_column][/vc_row]