[vc_row][vc_column][vc_column_text]
نام دوره: مدیریت شکایت مشتریان بر مبنای مشتری مداری بر اساس سیستم ISO 10002:2004
کد دوره: ( AS14-006 )
هدف: استقرار سیستم های مدیریت و رسیدگی به شکایت مشتریان در جهت مشتری مداری
محتوای دوره:
- مفاهیم مشتری مداری
- چگونگی جمع آوری شکایت مشتریان
- نگرشی به سیستم ها مدیریت در ارتباط با مشتریان
- آشنایی با مبانی استاندارد مدیریت شکایت مشتریان
- برنامه ریزی سازمان دهی رسیدگی به شکایت مشتریان
- طراحی فرم های رسیدگی به شکایت مشتریان
- جمع آوری نهایی شکایت مشتریان و نحوه مدیریت و رسیدگی به آنها
قابل استفاده برای:
مدیران و کارشناسان فروش،مدیران و کارشناسان بازرگانی و تدارکات،نمایندگان مدیریت
پیش نیاز: آشنایی مقدماتی با سیستم های مدیریت کیفیت،آشنایی اولیه با مدیریت فروش
دوره های مرتبط: ارزیابی رضایت مشتریان،مدیریت فروش CRM
مدت دوره: 2روز
کارگاه آموزشی: دارد
نوع گواهینامه: ASYS IRAN- SPAIN مرتبط با دوره
حداکثر ظرفیت:20 نفر
هزینه ثبت نام برای هر نفر:
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_empty_space height=”120px”][/vc_column][/vc_row]