[vc_row][vc_column][vc_column_text]
نام دوره: مدیریت ارتباط با مشتری CRM کد دوره: ( AS014-004 )
هدف: آموزش انواع روشهای استقرار مدیریت ارتباط با مشتری ، بکارگیری CRM در جهت مشتری مداری و دستیابی به سود بیشتر
محتوای دوره:
- تاریخچه CRM
- آموزش مفاهیم و اصول مدیریت ارتباط با مشتری
- دیدگاه های مختلف در ارتباط با CRM ومزایای استفاده از آن
- مدیریت حفظ مشتریان و افزایش چرخه حیات آنها
- تجزیه و تحلیل نیازهای مشتریان در جهت مشتری مداری و حفظ و پایبندی آنها به سازمان
- متدولوژی استقرار CRM و بکارگیری فنی آن
- اجرای سیستم ها CRM واستفاده از نتایج اسقرار آن
- آشنایی با نرم افزار CRM
قابل استفاده برای: مدیران و کارشناسان بازاریابی،فروش و تدارکات
پیش نیاز: آشنایی مقدماتی با بازاریابی،کامپیوتر در زبان انگلیسی
دوره های مرتبط: مدیریت بازاریابی، مدیریت فروش
مدت دوره: 2روز
کارگاه آموزشی: دارد
نوع گواهینامه: ASYS IRAN- SPAIN مرتبط با دوره
حداکثر ظرفیت:20 نفر
هزینه ثبت نام برای هر نفر:
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_empty_space height=”120px”][/vc_column][/vc_row]