مدیریت ارتباط با مشتری AS 14-004 ) CRM)

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

نام دوره: مدیریت ارتباط با مشتری  CRM  کد دوره:  (  AS014-004   ) 
هدف: آموزش انواع روشهای استقرار مدیریت ارتباط با مشتری ، بکارگیری  CRM  در جهت مشتری مداری و دستیابی به سود بیشتر
محتوای دوره:

  • تاریخچه  CRM
  • آموزش مفاهیم و اصول مدیریت ارتباط با مشتری
  • دیدگاه های مختلف در ارتباط با  CRM  ومزایای استفاده از آن
  • مدیریت حفظ مشتریان و افزایش چرخه حیات آنها
  • تجزیه و تحلیل نیازهای مشتریان در جهت مشتری مداری و حفظ و پایبندی آنها به سازمان
  • متدولوژی استقرار  CRM  و بکارگیری فنی آن
  • اجرای سیستم ها  CRM  واستفاده از نتایج اسقرار آن
  • آشنایی با نرم افزار  CRM

قابل استفاده برای: مدیران و کارشناسان بازاریابی،فروش و تدارکات
پیش نیاز: آشنایی مقدماتی با بازاریابی،کامپیوتر در زبان انگلیسی
دوره های مرتبط: مدیریت بازاریابی، مدیریت فروش
مدت دوره: 2روز
کارگاه آموزشی: دارد
نوع گواهینامه: ASYS   IRAN- SPAIN        مرتبط با دوره
حداکثر ظرفیت:20 نفر
هزینه ثبت نام برای هر نفر:

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_empty_space height=”120px”][/vc_column][/vc_row]