[vc_row][vc_column][vc_column_text]
نام دوره: ارزیابی رضایت مشتریان CRM بر اساس سیستم مدیریت ISO 10004:2012
کد دوره: ( AS14-005 )
هدف: نحوه درک نیاز های مشتریان،جایگاه مشتریان در سازمان،تجزیه و تحلیل میزان رضایت مشتریان در جهت بهبود مستمر سازمان
محتوای دوره:
- درک نیاز های مشتریان
- درک جایگاه مشتری در سازمان
- مشتری مداری در بهبود سازمان تاثیر گذاری آن بر روند تعالی
- مدل های مختلف و ارزیابی رضایت مشتری
- اهمیت سیستم نظر سنجی در سازمان مشتری مدار و طراحی آن
- تجزیه و تحلیل نتایج نظر سنجی مشتریان توسط نمودارهای و روشهای آماری
قابل استفاده برای:
مدیران و کارشناسان فروش،مدیران و کارشناسان بازرگانی و تدارکات، نمایندگان مدیریت
پیش نیاز: آشنایی مقدماتی با سیستم های مدیریت کیفیت و زبان انگلیسی- آشنایی مقدماتی با فنون آماری
دوره های مرتبط: مدیریت ارتباط با مشتری CRM
مدت دوره: 2روز
کارگاه آموزشی: دارد
نوع گواهینامه: ASYS IRAN- SPAIN مرتبط با دوره
حداکثر ظرفیت:20 نفر
هزینه ثبت نام برای هر نفر:
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_empty_space height=”120px”][/vc_column][/vc_row]