مدیریت بازاریابی و مدیریت بازار ( AS14-001 )

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

نام دوره: بازاریابی و مدیریت بازار              کد دوره :  (  AS14-001   ) 
هدف: آموزش مفاهیم اولیه و علمی مدیریت بازار ، راهکارهای بازاریابی محصولات
محتوای دوره:

  • تاریخچه بازاریابی و معرفی مفاهیم قدیم و جدید آن
  • ضرورت بازاریابی و مدیریت آن در بازارهای جهان امروز و جایگاه آن
  • شناخت بازاریابی مصرفی و صنعتی و نحوه مدیریت بازاریابی در آنها
  • روشهای تقسیم بندی بازارها بر اساس شاخص های از پیش تعیین شده
  • تعیین بازار هدف،استراژی های محصول و تحلیل منحنی عمر محصول
  • استراژی های قیمت گذاری
  • استراژی های توزیع ابزارهای بازاریابی
  • برنامه ریزی و مدیریت تیم بازاریابی و فروش

قابل استفاده برای: مدیران فروش،کارشناسان فروش و بازاریابی
پیش نیاز: آشنایی اولیه با مفاهیم بازاریابی
دوره های مرتبط :
فروش و خدمات پس از فروش، اصول و فنون مذاکره،مدیریت ارتباط با مشتری CRM روشهای مذاکرات تلفنی
مدت دوره: ۲روز
کارگاه آموزشی: دارد
نوع گواهینامه: ASYS   IRAN- SPAIN        مرتبط با دوره
حداکثر ظرفیت:۲۵ نفر
هزینه ثبت نام برای هر نفر:

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_empty_space height=”120px”][/vc_column][/vc_row]