[vc_row][vc_column][vc_column_text]
نام دوره: بازاریابی و مدیریت بازار کد دوره : ( AS14-001 )
هدف: آموزش مفاهیم اولیه و علمی مدیریت بازار ، راهکارهای بازاریابی محصولات
محتوای دوره:
- تاریخچه بازاریابی و معرفی مفاهیم قدیم و جدید آن
- ضرورت بازاریابی و مدیریت آن در بازارهای جهان امروز و جایگاه آن
- شناخت بازاریابی مصرفی و صنعتی و نحوه مدیریت بازاریابی در آنها
- روشهای تقسیم بندی بازارها بر اساس شاخص های از پیش تعیین شده
- تعیین بازار هدف،استراژی های محصول و تحلیل منحنی عمر محصول
- استراژی های قیمت گذاری
- استراژی های توزیع ابزارهای بازاریابی
- برنامه ریزی و مدیریت تیم بازاریابی و فروش
قابل استفاده برای: مدیران فروش،کارشناسان فروش و بازاریابی
پیش نیاز: آشنایی اولیه با مفاهیم بازاریابی
دوره های مرتبط :
فروش و خدمات پس از فروش، اصول و فنون مذاکره،مدیریت ارتباط با مشتری CRM روشهای مذاکرات تلفنی
مدت دوره: 2روز
کارگاه آموزشی: دارد
نوع گواهینامه: ASYS IRAN- SPAIN مرتبط با دوره
حداکثر ظرفیت:25 نفر
هزینه ثبت نام برای هر نفر:
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_empty_space height=”120px”][/vc_column][/vc_row]