ارزیابی رضایت مشتریان CSM بر اساس سیستم مدیریت AS14-005 ) ISO10004:2012)

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

نام دوره: ارزیابی رضایت مشتریان  CRM  بر اساس سیستم مدیریت   ISO 10004:2012
کد دوره: ( AS14-005   ) 
هدف: نحوه درک نیاز های مشتریان،جایگاه مشتریان در سازمان،تجزیه و تحلیل میزان رضایت مشتریان در جهت بهبود مستمر سازمان
محتوای دوره:

  • درک نیاز های مشتریان
  • درک جایگاه مشتری در سازمان
  • مشتری مداری در بهبود سازمان تاثیر گذاری آن بر روند تعالی
  • مدل های مختلف و ارزیابی رضایت مشتری
  • اهمیت سیستم نظر سنجی در سازمان مشتری مدار و طراحی آن
  • تجزیه و تحلیل نتایج نظر سنجی مشتریان توسط نمودارهای و روشهای آماری

قابل استفاده برای:
مدیران و کارشناسان فروش،مدیران و کارشناسان بازرگانی و تدارکات، نمایندگان مدیریت
پیش نیاز: آشنایی مقدماتی با سیستم های مدیریت کیفیت و زبان انگلیسی- آشنایی مقدماتی با فنون آماری
دوره های مرتبط: مدیریت ارتباط با مشتری  CRM
مدت دوره: 2روز
کارگاه آموزشی: دارد
نوع گواهینامه: ASYS   IRAN- SPAIN        مرتبط با دوره
حداکثر ظرفیت:20 نفر
هزینه ثبت نام برای هر نفر:

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_empty_space height=”120px”][/vc_column][/vc_row]